Alla inlägg under november 2008

Av Rexi - 3 november 2008 13:05

Holla Bloggen!

Nu har jag och min famlij varit på Fårö och badat, jajjamensan. jag är ingen badkruka alls. Jag älskar att blöta ned hela mig och inte bara doppa tassarna. Nej här plaskas det hej vilt kan jag lova!


Min rumskamrat Goliat hängde också med när jag badade, han gillar också att bada. Även om jag är mycket duktigare än vad han är. Självklart att jag är duktigare, jag är ju tjej ju!


Min människa har skrivet väldigt mycket på en massa spännande saker under denna ljuvliga semestervecka vi hade på Fårö. vad hon skriver exakt ska jag få veta sen säger hon. Men det verkar kul för jag får vara modell hela tiden för bilderna. Jättekul för jag är ju så snygg, snyggaster schäferflickan i denna världen i alla fall. kanske kan det finnas någon som är snyggare i en annan galax men det bryr jag mig inte om. Inte är jag avundsjuk inte....pha fattas bara att jag skulle vara det! Ja om nu denna snygging skulle få för sig att komma hit från den där galaxen, ja då vet i tusan, då blir jag nog lite sotis i alla fall.....


Familjen hade det skönt där på Gotland, god mat och massor av bus. Och alla var så himla snälla hela tiden, till och med mina småmattar var snälla! Alla hade tid för både mig och Goliat, hoppas det blir flera sådana här roliga resor framöver. Tror alla skulle behöva det ibland, även andra raser och alla människor!


Nä nu ska jag tugga på ett märgben jag hittade i trädgården förut, det var lite slaskigt men det är då de är som bäst. Men det är bäst jag gräver ned det innan Goliat och Matte tar det ifrån mig.....


Voff, Rexi

PS: nart ska jag träffa min Primo också, det var sååååå längesedan så jag längtar massor. voff voff

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är det roligare att vara miljonär?
 Ja, självklart!!
 Nä inte det minsta.
 Lagom rik är bäst, jag är svensk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards