Alla inlägg under mars 2007

Av Rexi - 14 mars 2007 20:30

Voffsan på er, ja här hare vare dött vill jag lova, matte har varit så eländigt dålig och inte orkat med det hon brukar göra med mig...ingen sökkurs på två hela veckor..Kan ni fatta att jag börjar bli väldigt bångstyrig nu. Visst ska hon skylla sig själv..lite ont har väl ingen dött av heller..Så när hon och husse skulle ut i skogen en förmiddag och köra sök med mig, gissa vad jag gjorde då ???? Haha trodde matte att hon skulle få den där gummislangen när man hittade husse?? (och hur svårt var det att hitta honom då?, han trodde på fullaste allvar att var fyndig när han krypit ner bakom en stor stock så han knappt syntes, vet han inte att jag har en hundnos?)Matte blev nästan röd i ansiktet efter sissådär fem minuters lockande på mig, så när jag då äntligen kom fram till henne, vet ni vad kärrr... gör? Skäller ut mig så att öronen blåser bakåt, hua vad arg hon var, sen bara gick hon därifrån och ropade helt plötsligt vänligt..tror ni jag skulle gå på den lätta va??? ALDRIG... så hon fick jobba med sin glada och vänliga sida jättelänge innan jag tyckte så synd om henne så att jag kom, fast då hade jag tappat denna gummislang för länge sedan, men då när jag kom blev hon helt till sig av glädje. Sedan för att trösta henne lite visade jag vart husse låg och nästan somnat... förstår inte varför inte han är med oftare? Han behöver ju bara göra sin favoritsyssla..SOVA !!Sedan har jag varit med på den där klubben en kväll, matte slammrade med en jäkla klubba hela tiden, nja inte hela tiden men bra länge i alla fall... det var något styrelsemöte de höll på med. Jag fick chansen att bita en snauzer i skägget..riktigt kul faktiskt. Azta är en stor svart risenräsen eller vad de nu heter, och vi räsade runt ganska ordentligt, sen fick vi sitta i varsitt hörn och glo, för helt plötsligt när mötet var slut skull husse hålla en utbildning för styrelsen.. De vart som tända ljus hela bunten, ja jag säger då det. Nu tror alla mattar i styrelsen att de är kloka som ugglor och sedan håller det där gänget ihop ganska ordentligt också, de är ena riktiga kompsar. Svårt för mig o Azta när alla jäklar tycker likadant.. inget bus fick man göra inte.Ska väl försöka busa imorgon förmiddag för då ska matte ut med sin blåblodiga adelsdam till väninna gu bevars, och oj vad de kommer fika och prata och säkert sitta i solen. Men Acke o jag har bestämt att vi ska busa som tusan med dem..hihihi får bara se till att Goliat är inne i buren då, för om han är ute vågar inte jag busa alls, ni skulle se vad arg han kan bli på mig om jag inte sköter mig. Jag får inte sticka ifrån flocken minsann och göra egna roliga saker, då blir han skitsur och hämtar mig...suck för sura gubbar säger jag..Nä nu väntar ett köttben, det älskar jag. helst råa med mycket slamsor på. Hihi gissa om husse o matte gillar mina fisar sen...Tjintjong/Rexi..Goliat voffar....

Presentation

Omröstning

Är det roligare att vara miljonär?
 Ja, självklart!!
 Nä inte det minsta.
 Lagom rik är bäst, jag är svensk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards